ARBEJDSMILJØ: AT lancerer ny selvbetjeningsløsning
08-05-2019
Arbejdstilsynet vil gerne gøre det nemt at kommunikere digitalt. Arbejdstilsynet har lanceret en ny digital selvbetjeningsløsning ”Arbejdsmiljø i din virksomhed” (ADVI).
Løsningen er en videreudvikling og udvidelse af Arbejdstilsynets eksisterende virksomhedsrettede selvbetjeningsløsning OnlineAT, der har været i drift siden 2015.
ADVI indeholder samme mulighed for tilbagemelding på påbud samt arkivering af virksomhedens kommunikation med Arbejdstilsynet, som findes i OnlineAT i dag.
Løsningen kræver login med NemId på samme måde som alle andre offentlige selvbetjeningsløsninger.
Formålet med ADVI er at understøtte virksomhedernes arbejdsmiljøarbejde ved at tilbyde:
- Trin for trin guide til forberedelse af tilsyn og efterkommelse
- Visning af nøgletal og give mulighed for sammenligning
- Mulighed for spredning af accepterede løsninger
Læs mere, hvis I logger ind med NemId på selvbetjeningsløsningen “Arbejdsmiljø i din virksomhed (ADVI) på DENNE SIDE.