Seniorklubben

Danske Anlægsgartneres seniorklub er en selvstændig forening for nuværende eller forhenværende medlemmer over 50 år. Her mødes man om ekskursioner og andre faglige og sociale aktiviteter.

Seniorklubbens formål er, at skabe et fagligt og socialt netværk for personer over 50 år som har drevet, eller stadig driver selvstændig anlægsgartnervirksomhed, eller hvis arbejde og virke har eller er tæt tilknyttet til anlægsgartnerbranchen.

Seniorklubben har i dag ca. 30 medlemmer. Vi vil vove den påstand, at der er potentiale til det dobbelte medlemstal. Vi stræber efter et medlemstal på ca. 50 for at give klubben den nødvendige styrke og slagkraft.

Arrangementer

Seniorklubben har normalt 2 årlige arrangementer – forårstur i forbindelse med generalforsamlingen samt en sensommertur.

Kontakt: Formand, Ingermann Sørensen: ingermann@ingermann.dk
Du kan også skrive til os via vores kontaktformular.

Billeder fra tidligere arrangementer: Se billedgalleri

Det formelle

Se vedtægter: 2004 VEDTÆGTER